Återkommande alarm

2010-12-27 / 08:21:32
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Godmorgon!
Nu undrar ju säkert många vad sjutton gör hon vaken, det undrar jag med men är man så dum som jag är så glömde man ju stänga av de återkommande alarmen som gör att man hinner till skolan. Bra Anna jättebra. Noot! Så nu sitter jag här och kan inte somna om så jag får väl gå upp fast jag tänkte att jag skulle slöa idag i alla fall på dagen för ikväll tänkte jag föreslå en bio med dessa damer. Så ni kan ju höra av er ;)



Igår blev det inget inlägg pågrund utav att vi var på mellandagsrea och hos mormor. Mellandagsrean skummade jag över men det blev allt några inköp på gina för mitt presentkort. Sen inhandlades det även ett Ps3 till mitt hus. Tack mamma och pappa! Så det blev några spel och även nu mera bluray filmer som jag tänkte inviga idag :)

Ne nu har pappa frukost klar. Känns inte bra att vara uppe vid denna tiden men jaja..

Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0