Bloggsugen

2010-12-30 / 14:43:33
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Tjena!

Har redan gjort två inlägg idag vet inte riktigt vad det är med mig men idag är jag bloggsugen, det första var till josse så vet inte om jag ska räkna det som inlägg. Det var istället för mail.
Imorgon är det nyår och jag längtar. Nya tider, nya möjligheter. Det nya året invigs med mina underbara vänner. Ser ut som en perfekt afton. Satt nyss och pratade med Karin i ca en timma om imorgon, mat, skjuts och allt därtill. Det är mitt första år som jag ska fira med kompisar och det ska bli hur kul som helst. Så där spännande att det kittlas i magen....I alla fall idag tog jag en sovmorgon, gick på motionbandet gjorde av med 100 kalorier. Mäkta stolt!
Fick ett sms av Johanna för en stund sen om att hon nu var hemma ifrån träningen. Jippi! För idag ska vi spendera vår dag ihop. Har ingen aning om vad vi ska göra. Men vi får se vart vinden för oss. Men en dag med henne brukar aldrig sluta fel :D
Jag har även hunnit klistra och klippa. Det är nämligen så att jag har ett genomskinligt underlägg på skrivbordet så under detta befinner sig numera mina vänner. I like it. Like it alot!

Cya Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0