Dan före dopparedan

2010-12-23 / 14:01:59
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Imorgon är det julafton. Tänk vad tiden går fort egentligen. Helt ofattbart. Jag har redan gått en hel termin på Västerhöjd. Shiit! Det är bäst att ta vara på tiden. Det kan jag ju säga att jag inte har gjort idag, jag sitter nämligen nyvaken i morgonrock och håret åt alla håll och kanter. Har nog farbror och faster att tacka för detta. Skönt att det tog lilleman så att man fick sova fast grejen var att jag inte skulle sova så länge men åh så skönt det var! Gudomligt!
Igår kväll åkte jag nämligen med familjen till min farbror och tjuvstartade jul helgen, det var så himla mysigt. God mat, fina kusiner, fin familj och släkt helt enkelt. Det var ett tag sen nu men jag insåg nu hur mkt jag faktiskt saknar dem. Det är viktigt det där att umgås med sina nära och kära! Därför fortsätter vi ikväll då farfar kommer och vi käkar tomtegröt och andra gottigheter vi hoppas även på en storvinst på bingolotto ;)
Imorgon är den stora dagen här och jag känner mig som ett barn som tippar runt på tå utav längtan. Jag vill bara riva upp mina paket, min högsta önskan är ett Tomas Sabo armband. Hoppas att det finns där, men en utav mina högsta önskningar har redan slagit in mitt nya rum. Jag trodde aldrig att det skulle göras om men det gjorde det!
I år ska julen inte firas hemma vilket jag och Erik kom fram till att det känns väldigt konstigt ännu konstigare blir det att ens mamma inte kommer sitta med och äta middagen i år. Jag blir helt seriöst tårögd utav tanken. Mamma har alltid varit med alla år och nu i år så ska allt ändras jag hade nog tyckt att det var helt okej om hon hade jobbat dag men kväll nja. Det skär i hjärtat. Det blir en omställning, det följer inte traditionen längre...Som tur är så jobbar ju inte pappa då vet jag inte vad jag hade gjort.. Jaja hon kommer ju sen.

Nu är det nog bäst att sätta lite fart i krutet. Men innan så måste jag tacka Erica och alla mina underbara vänner för i tisdags kväll riktigt mysigt och en bra början på lovet. Tycker om er grymt mycket. Får heller inte glömma att jag är mäkta stolt över min vän Evelina som klarade hennes facebook förbud. Riktigt bra. Mäkta stolt över dig!! :D

Cya Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0