Det luktar gott!

2010-12-29 / 14:20:43
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Hej svejs!
Det blev ingen promenad med johanna och eve igår jag kände att mys med mormor lockade lite mer än en promenad i kylan. Sorry girls. Idag har jag hunnit städa mitt rum som luktar gudomligt gott nu. Borde sätta på lite smink och göra något åt håret men jag orkar liksom inte lyfta på rumpan. Men måste göra detta snart. Dagen ska jag spendera med Eve. Tänkte få henne att kanske ta sig ner hit undra hur det kommer gå. Kan även meddela att jag ska ta tag i min träning och kost på riktigt nu. En motionsband har inhandlats och detta kommer bli välanvänt ska även börja tänka på kosten fast kosten vet jag inte hur det blir med innan nyår men vi får se ;) Idag känner jag extremt mycket för en kebabsallad undra om jag kan få Eve att gå med på det ;)

Snart är det även nyår och det ser ut att bli en jättebra kväll!

Cya Anna!

Ser det inte ut att vara lite smarrigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0