Evelina

2010-12-31 / 13:00:03
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Ja vi går mot nya tider. Om några timmar så är det nya året här. ska bli skönt. En sammanfattning av 2010 skulle vara spännande, roligt och häftigt. jag har funnit helt underbara vänner som jag tycker om så gryymt mycket. slutat nian börjat ettan och gud vet allt därtill. det har varit sjukt kul i alla fall hösten/vintern. Ikväll firar jag in det nya året med mina vänner ska bli kul. hoppas på det i alla fall. men innan jag lämnar bloggen för idag så var det så att en väldigt fin vän till mig har några rader till mig här :)

Anna:

Ja dig har jag ju inte känt lika länge men jag har lärt känna dig väldigt bra på en väldigt kort tid. Du är otroligt snäll och förstående. Jag hoppas på att det kommer bli många mer fina år med dig och att vi kommer uppleva många roliga saker tillsammans. Fyra ord som beskriver Anna är SNÄLL,ROLIG, PÅHITTIG, GLAD. Med Anna så hittar man på roliga saker och hon ställer alltid upp om det inte är något annat som kommer i mellan. Men Anna you are a very good girl and I like you very much and I hope you like me to. PUSS på dig med Annis ;) /Evelina

Dessa rader hittar ni på:http://evvisevve.blogg.se/ kika in vetja ;)

Vill bara säga att jag kan hålla med om den första meningen. Det bara klickade till mellan oss vilket jag är otroligt glad över. det var lite som ödet typ. du är en väldigt fin tjej som jag gillar skarpt. jag vill verkligen få mera fina minnen med dig, vi skapar nog ett ikväll elr vad tror du? :) jag finns alltid här för dig! du är fin. Pussissar

Jag önskar er alla ett gott nytt år!! Vi hörs 2011

Cya Anna!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0