Juldagen

2010-12-25 / 11:29:44
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Julafton 2010 är gjord och anna är överlycklig. En riktig bra jul :D Många paket, god mat, mysig familj, spel och film. Love it. Jag överlevde utan min mor men hon kom ju sen som tur var ;) Idag bär det av till farmor dels för att fira jul och hennes födelsedag. Får lov att säga grattis till min fina farmor. Nu blir det till att göra i ordning sig. Men innan så skulle jag behöva bloggens hjälp. Mina bröder coh jag funderar på att köpa en ny konsol eftersom att ps2 har exploderat. Det står mellan xbox elr ps3 min kusin och morbror tycker nog att ps3 är bätte dels för att det är en bra spelkonsol, och att du även då får bluray i den. Inte vet jag, men om ni har tips så får ni gärna dela med er av dem.

Hoppas att alla hade en bra julafton och att julhelgen fortsätter att glänsa. För det ska min göra. Idag ska jag vara den perfekta dottern, systern, kusinen, och barnbarn. Bara vara med familjen helt enkelt. Vi hörs!!


Cya Anna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0