Tonårsdag

2010-12-11 / 17:17:51
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
God dagens!
Japp "tonårsdag" det är vad som står på schemat idag. Vaknade i morse utav en lång och skön sovmorgon. På schemat idag stod det tonårsdag. Mina föräldrar kände nämligen att det ville ängna lite tid till mig och Erik. Så efter frukosten drog mamma iväg och lämnade oskar hos mormor där han stannar över natten. Efter att hon hade gjort det drog hon och pappa ner till stan för att ordna de sista julklapparna till oss. Erik och jag stannade hemma och slapp gjorde i ording oss kan man säga. Vi tog också senare bussen ner till stan för att möta upp mamma och pappa. Eftersom att erik och jag har gjort klart alla julklappar förutom till farmor och farfar och till varandra så tänkte vi att våra föräldrar kunde komma bra till hjälp och det gjorde dem. Det blev kaffe och tryfflar till dem, olika sorter. Sen kom mamma och sa att vi ska gå och prova kläder. Jag och erik sken upp som solar. Det är inte varje dag mamma säger så. Vi började med JC eftersom att brorsan älskar det. När jag kommer in ser jag en perfekt sak jag ska köpa till erik så när han går in i omklädningsrummet så ordnar jag klappen till honom. Blev lite dyrare än vad det skulle men vad gör man inte för sin bror. Åh så skönt det känns att alla klappar är klara för i år.
Sen blev det en god middag på Rhodos tror jag det heter och sen skulle jag försöka hitta något men jag har blivit så himla kräsen plus att jag har boobs som är ja vi behöver inte tala om dem. Så jag hitta inget men imorgon ska vi tydligen till Jonas så innan det ska vi till Elins får se om jag hittar något där istället. Hoppas det. Särksilt nu när mamma och pappa står med handen i plånboken. Stan stängde och vi drog mot Willys för mamma och pappa hade en plan för hela dagen vilket innebar att vi ska ha kex och ostbricka ikväll. Erik och jag slängde även i lite lördagsgott. Jag hade halvplaner inför kvällen att dra iväg med kompisar och åka pulka men jag såg mina föräldrars miner när jag sa det och jag kände att när de väl anstränger sig och vill bara vara med mig och erik så kände jag att en kväll kan jag offra. Det blir nog mysigt här hemma med. Kex och ost sitter ju aldrig fel liksom. Hoppas på en bra film med. Ibland behöver man bara vara vi äldre med lugn och ro i familjen och inte lillknorten efter sig hela tiden som tjatar. Men det får inte blir för ofta och det brukar det inte. De brukar bli någon gång i juletider. Just när man behöver lite andrum. Ne nu blev det allt ett långt inlägg men hoppas att ni hade orken att läsa allt ;)

Cya Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0