10-12-05

2010-12-05 / 16:18:02
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Andra advent. Tiden bara rinner förbi känns det som. Inte alls många dagar kvar till jul nu. Det känns verkligen inte så. Känns som att det är en evighet dit men när granen kommer in kanske man fattar lite bättre än bara ett par adventsljusstakar i huset. Andra advent firades ute hos farfar med lite lussefika som farfar ordnat till oss och även lite pepparkakor så att vi ska bli lagom snälla inför jul. Det var riktigt mysigt men det blev så himla kallt när oskar och hunden sprnag ut och in hela tiden så tillslut var jag helt nerkyld men som tur var sa pappa då att vi skulel börja dra oss hemåt eftersom att ovädret började dra sig mer och mer häråt så det var gudomligt skönt att få på sig jackan. Det bärde av hemåt och här sitter jag nu. Chillar. Illgött ska jag få be och tala om att det är.
fick för en stund sen ett telefonsamtal ifrån min kära kusin Maria som numera befinner sig i Jönköping stad vilket har varit en stor omställning. Man tänkte inte på att det skulle bli så jag menar jag tänkte väl att allt kommer frotsätta som vanligt liksom. Men så blev det inet riktigt. Men det var kul att få prata med henne igen och även att vi i år kommer få fira jul med varandra :D fick även en glad nyhet om att hon kommer hem nästa vecka och då ni då tänker jag vara den som lägger beslag på henne först ;)
Resten av kvällen blir ganska lugn tror jag kanske slår på någon bra film elr nått vad vet jag. Men just nu vet jag att jag ska ner och duka för det är hämtmat på väg hem. Real nice :D

Cya Anna!



Förra årets gran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0