I slutändan kommer sanningen fram...

2010-12-09 / 18:35:48
Kategori: Allmänt - 3 Kommentarer
Uräskta! Inte hänt mycket här på två dagar i stort sett. Det var absolut inte meningen. Dagarna har bestått utav skola och plugg. Men jag har även hunnit vara med Erica, Johanna och idag Eve en sväng. Vi inhandlade saker inför morgondagen då vi ska ha en heldag med vår klass. Som jag och josse har planerat, kan säga så pass mycket som att jag är MÄKTA STOLT över vad vi har åstkommit. Vi känner oss även riktigt stolta över att den äntligen ska bli av efter alla planering. Det har varit ett slit och motgångar men med en klass som vår så funkar det. Vi hoppas bara att det blir lyckat nu så att vi inte stöter på några problem på vägen, vore ju inte så bra dirket. Men det ska nog gå bra. jag själv kallar dagen för BBB-dagen. Bad, bowling, bord. Den sista innebär bokat bord på riviera med god mat (förhoppningsvis). Men det tror jag allt. Jag har även ordnat ett fin fint pris till den som vinner bowlingen. Ska pilla lite på detta snart :D

Jag har inte så mycket mer att berätta nu men en sak som jag inte kan få ur mitt huvud är hur folk har mage att gå bakom varandras ryggar, snacka skit om en person. Varför? Har man inget vettigare för sig än att hålla på och trycka ner folk?!! Varför??!!! I slutändan kommer sanningen alltid fram i alla fall, det har jag fått lära mig. Man blir psykist nertryckt utav folk. De förstår inte vad de gör. Det kanske är enkelt för vissa att bara snacka och babbla på för att vara coola men det är en männsika ni pratar om. En individ precis som alla andra. DU sårar denna medmännsika vilket personen i fråga tydligen inte verkar förstå. Jag fick reda på saker idag som var sjukt jobbigt att höra, jag började nästan gråta rentutsagt. Det var en pers.

Jag är inte dummare än så att jag fattar att det snackas skit och det kommer man förmodligen aldrig sluta med heller men att få veta att det är en själv det snackas om. Alltså.....Jag finner inte ord. Det är fruktansvärt. Därför har jag idag fått mig en tankeställare att jag inte ska snacka skit utan jag ska vara så som jag är och försöka vara lite lugnare kanske. Jag vet inte men det måste ju vara något fel på mig som människa om man snackar skit om mig elr? Det jag vill försöka få fram är att tänk innan du säger. Du sårar faktiskt folk och i slutändan kommer sannigen fram i vilket fall. Det spelar ingen roll hur många lögner du drar elr inte, den kommer fram!! Exempelvis idag..

Sen finns det individer som tycker om en för den man är, väldigt fina sådana. Idag fick jag väldigt fina komplimanger ifrån Karin, Carro & Filip. Det är sånna saker som gör din dag snäppet bättre. Glädjen. Tror jag ska hämta lillbrorsan och pussa på han lite. Slänger på några låtar med.

Tack alla ni som gör min dag snäppet bättre!

Cya Anna!



Sånna här dagar är det inte helt fel att komma ut till farfar och andas lite landsluft och få lite andrum...

Kommentarer
Postat av: carro!

men anna så ledsen jag blir när jag läser detta! :O du är bara så bäst! låt ingen annan säga något annat! komplimangerna idag kom från hjärtat från oss alla! :D

2010-12-09 / 22:12:00
Postat av: erica hernant

VAD har hänt?? smsa mig så fort du ser det här om jag inte har hunnit prata med dig innan det!! <333

2010-12-10 / 13:10:00
Postat av: johanna

asså, anna!? vad har hänt? smsa mig<3

lust att ses? <3

2010-12-11 / 13:06:19
URL: http://johaannnaehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0