Veckouppdatering

2010-12-13 / 19:49:50
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Bloggningen har väl gått sådär i helgen. Igår var jag så sjukt trött så jag orkade verkligen inte. Jag gick till och med och la mig vid halv nio. Fattar ni, då är man trött. Sen så har förkylningen faktiskt kommit tillbaka lite inte kul, inte kul alls. Säskilt inte nu i jultider. Men den ska vi nog kunna få bort på något vis. Om jag ska berätta vad som har hänt/händer i mitt liv det närmaste så ser det ut så här:

Söndag (igår): Tredje advent och det var nog första dagen min julkänsla kom på riktigt. På förmiddagen åkte vi en sväng till mormor och fika sen bar det av till Elins Esplanad där jag skulle försöka hitta en klänning till nyår och behå skulle inhandlas. Jag hittade behå och klänning :D jag är överlycklig efter allt letande på lördagen så höll jag på att ge upp. Men inne på MQ hängde den och den är grymt fin. Svart med mörkgröna och mörkgrå småblommor på den med långärmade ärmar på den och den går ner lite i ryggen (inte mycket men lite) och den är som lite pösig. Kommer ifrån Zoul. Mäkta stolt över denna så de som ska spendera sin jul och nyår med mig kommer få se denna:) På eftermiddagen bar det av till min äldsta kusin Jonas och hans tjej till deras nyinflyttade lägenhet. Oj så fint det var. Jag blev så avundsjuk så det fanns inte. Mysigt. Snyggt. Helt perfekt. Så ska det se ut hos mig när jag flyttar hemifrån.
Måndag: Lucia. Blev ett luciafirande i morse med esteterna. Det kunde varit bättre. Det är inte det värsta jag sett men inte heller det bästa. Skola. Sedan bar det av till stan med mamma, pappa och oskar. Jag skulle hjälpa dem hitta en sak till Erik. Kan inte skriva detta här eftersom att den gubben kanske kikar in här. Sen har jag pluggat. Pluggat lite till. Jag tänkte att jag skulle göra klart samhällen och svenskan idag och med lite jävlar anama så gick det. Score!! Så imorgon kan jag fokusera på engelska redovisningen. Vilket inte känns så svårt när man vet hur man ska göra. Snart kryper jag till kojs och kollar "ung och bortskämd"!
Tisdag: Skola, redovisningsplugg.
Onsdag: Plugget är klart och jag kan ängna min tid till Maria som är grymt efterlängtad. <3
Torsdag: Dansdag i skolan. Fy bubblan. Usch. Blä. Inte kul. Varför fattar de inte att man inte vill dansa det är nog inte någon som tycker det är kul och skulle det vara de så kanske det är typ 3st.
Fredag: Erica och jag smider lite planer. Men oklart än. Annars vet ej. Förutom att det är den sista seriösa skoldagen!!
Lördag: Julgodis ska göras och granen ska upp. Kvällen är oklar. Något kul hoppas jag på ;)
Söndag: Fjärde advent. Snart jul :D :D

Lite från mig idag. Vi hörs.

Cya Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0