Den nionde

2010-11-09 / 19:04:34
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer

Oj oj. Här har det inte hänt saker på ett tag ser jag. Inte bra alls. Det får det allt ta och bli ändring på! Börjar nu :)

Dagarna har ägnats till plugg eftersom att vi ska ha naturkunskapsprov på fredag. Inte kul alls men sånt är livet, det känns ändå som att nu börjar det sätta sig.
Igår ringde Linda oh gud så glad jag blev av att höra hennes röst. Det var gudomligt faktiskt. Det blev ett väldigt långt samtal och vips så hade vi snackat i två timmar. Oj då, men så är det när man inte ses lika ofta längre vilket är väldigt illa. Men i helgen händer det grejer för då kommer hon hit. En hel dag ska vi ha med varandra. Oh jag längtar något fruktansvärt. Ska bli så kul :D
Imorgon blir det skolan och sen plugg. På kvällen ska vi på teater med klassen få se vad det är för något. Det lär ju märkas, men den verkar bra.
Idag är det en viss dam som firar födelsedag också min kära vän Erica! Grattis på dig gummsi<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0