"Ett gott skratt förlänger livet"

2010-11-03 / 16:25:05
Kategori: Allmänt - 1 Kommentarer
Lovet knallar på, ganska så fort i min mening. Undra om jag kommer kunna vila ut mig, har svårt att tro det men man kan ju alltid hoppas.
Idag har jag känt mig som en "hemmafru" helt seriöst. Tatt hand om tvätten och disken. Bakat, lagat mat röjt mitt rum lite till och jag har faktiskt PLUGGAT. Jag känner mig så duktig så ikväll blir det nog bara till att softa i soffan med lite god mat och nybakad paj med min familj. Lillknorten är ju inte hemma heller så det kanske kan bli lite lugn och ro med mamma och pappa ikväll. Förmiddagen så åkte vi och släppte av Oskar hos momor. Där blev det en mysig fika och när vi skulle åka hem så kunde jag inte få på mig skon och världens skratt bröt ut har inte skrattat så mycket på länge. Då kommer dagens citat i från mormor "ett gott skratt förlänger livet". Du är allt för bra du mormor. Imorgon åker jag, brorsan & förmodligen hans flickvän dit och äter lite god mat och bara myser lite. Ska bli trevligt.
Ne nu blev det ett långt inlägg, men hoppas att ni orkade att läsa ända hit. Just det min kära vän Evelina ordnade header till mig igår så jag ska be Johanna elr någon annan att hjälpa mig att få dit den:)

Cya Anna!

Kommentarer
Postat av: johanna

jag gör de ;) säg bara till!:D

2010-11-04 / 11:02:41
URL: http://johaannnaehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0