Första Advent

2010-11-28 / 11:25:17
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Första advent. Japp det är vad det är idag. Känns ju helt overkligt får jag ju lov att säga. Jag har inga julkänslor någonstans. Jag känner mig jättedum för jag menar gatorna är helt täckta utav snö och advent och julstkarna och allt är framme men ingen julkänsla alls? Jag hoppas verkligen att den kommer. Kanske idag eftersom att idag ska vi åka på adventsfika hos mormor och sen tänkte jag och mina bröder införskaffa lite julklappar. Jag vet nu tänker väl ni vad tidigt och allt detta. Men ändå om man tänker efter så är det inte så himla tidigt. Det är första advent och vi känner väl att det är skönt att få det gjort så fort som möjligt innan allt tar slut i affärerna ;)
Sen i eftermiddag måste jag försöka ta tag i plugget i alla fall en del av det exempelvis min samhällskunskap läxa jag fick och lite svenska. Sen ser jag att det ligger en mattehög där med som egentligen inte borde vara där men det är den pågrund av sjukdom. Jag kan ju medge att det hade varit jätteskönt att få det gjort i fredags (provet alltså) men icke sa nicke. Att göra det i efterhand har bara fått mig nervös. Jag hoppas att det inte går helt åt skogen den här gången.
Jag börjar känna mig åt bättringsvägen nu, igår mådde jag prima men att vara ute i -10 grader var nog ingen höjdare och huvudvärken verkar vilja komma och gå som den vill lika så värken i ryggen. Jag hoppas bara att jag känner mig hyfsat fräsch imorgon när det är skola och allt. För även om jag inte gör det funderar jag starkt på att lura min föräldrar och säga att jag mår alldels prima men det är ju inte säkert att det kommer funka men man kan ju alltid hoppas eftersom att jag VILL till skolan!!

Ne nu blev det ett väldigt långt inlägg men det var ju kul om ni läste ända hit ;)

Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0