Fredag

2010-11-12 / 22:12:13
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Har blivit väldigt många inlägg idag men det gör ju inget kan ju ta igen från i veckan då det inte har vart så framåt. Kvällen med Johanna blev underbar har inte skrattat så på väldigt länge. Du är allt skön du. En sak som är säker är att träningsväken i magen kommer finnas där imorgon i alla fall.
Imorgon kommer min efterlängtade Linda hit. Det ska bli så kul. Jag har längtat så länge nu. Hon kommer till rese vid 11.35 så där tänker jag stå och vänta med öppna armar. Sedan på kvällen dyker familjen också upp ser ut att bli en toppen helg så långt.

Tror jag ska sova nu är så trött man bara kan bli. Trötthet och plugg i veckan är ingen bra kombination.

Slänger in en bild på mig och Linda från i Somras



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0