Ikea

2010-11-01 / 07:35:48
Kategori: Allmänt - 2 Kommentarer
Gör ett snabbt inlägg in jag beger mig mot ikea. Efter att vi hade vart och tittat på Erica (som var jätteduktig) så drog vi alla hem till Eve där Adam och Erik kom också. Inhandling av onyttigheter var klar och även film trodde vi. Men den var inte tillräckligt bra. Slutar med att Adam, Filihp, Karin & Carro får åka iväg och ordna detta men tror ni att det slutar bra, nja de kommer hem med en skräckis utan dess like, herre jösses säger jag bara jag är väldigt glad att jag är i välbehåll idag. Får också tacka mina kära vänner för att de följde mig hem det var riktigt snällt av dem. En riktigt härlig kväll blev det även fast pulsen var uppe i det blå vissa gånger.
Tycker om er riktigt mycket allihopa, tror att det kommer bli tre riktigt bra år på Västerhöjd tillsammans!


Ne nu måste jag kila, Cya Anna!

Kommentarer
Postat av: carro

anna, förlåt om vi skrämde upp dig! men kul hade vi ju igår i alla fall! tycker om er väldigt mycket!!! :D:D:D



2010-11-01 / 19:18:31
URL: http://whitewall.webblogg.se/
Postat av: karin

annapanna!!! jag höll också på att avlida igår så vi va två!!! nu sitter carro här brevid och talar om att den gamla versionen är mkt värre!!! och till råga på allt vill hon se den!!!!!!!

ni är underbara!!:D

2010-11-01 / 19:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0