När ilskan kommer fram

2010-11-04 / 21:05:24
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Sitter här i min ensamhet och är mest irreterad på mina föräldrar, vrf måste de bara förstöra allt ibland? Jag älskar mina föräldrar mer än allt men ibland blir det bara för mycket speciellt ikväll!!
Aja inget att göra åt nu, idag har jag vart på stan och inhandlat mig lite grejer sen blev det en trevlig lunch och fika hos momor. Sen mötte jag upp Carro & Evelina och vi handlade lite och sedan knallade vi mot Karin där även Adam och Fhiliph var. Sen åkte jag hemåt och nu sitter jag här. Varför kan ju ni undra då när jag kan vara med hos dem istället och ha kul, ja det kan man fråga sig? Vill ni få reda på det får ni prata med min mor. Just nu har jag ganska mycket ilska i mig. Kanske borde dra mig härifrån nu så att jag inte skriver något jag kommer ångra sen. Jag gör nog så, kan ju lika gära packa in i bokhyllan. Ja så får det bli.
Vi hörs när vi hörs.

Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0