Skulle varit en rubrik här men minnet tog slut..

2010-11-27 / 20:30:13
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Dagen har som sagt var spenderats med Evelina. Vi drog in till stan mot tre gick där en sväng ock kika sen hamnade vi på donken där det blev en glass vilket jag undrar varför jag tog denna eftersom att det var svinkallt ute?
Vi vandrade vidare mot hemmakväll där en fet stor godispåse inhandlades som ska avjnutas nu..Sedan började färden ut i kylan för att hämta lillbrorsan på brandstationen sen fick vi vänta på bussar i denna kyla så just nu är jag helt nerkyld därför tar jag mit mot sängen för att äta lite godis och jag ser att det finns en filt där också så den dyker jag nog i snart. Vi har även avnjutit en god middag med min familj och även en efterrätt Evelina slängde ihop, mumma säger jag bara ;)

Annars blir det en lugn kväll med en härlig vän. "Så mycket bättre" står på, på tv:n. Sen slänger vi nog på någon film kanske.. Vi hörs!

Cya Anna!



Bild jag hittade på Sofias och Louises blogg häromdagen. Denna är ifrån min födelsedag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0