Tjingeling

2010-11-18 / 19:23:20
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Då var snart hela vecka gjord. Oj så härligt det är. I eftermiddag kände jag mig lite som en businesswomen när jag och Josefin gick ner till rådhuset för att försöka anordna en hel dag för vår klass för att försöka få upp sammanhållningen i klassen lite. Kan ju säga att det var inte lätt. Men en liten fika fick en att tänka lite klarare ;)
Det känns som att vi ska ha värsta redovisningen i morgon på klassrådet. Men jaja vi får väl se hur det går. Tiden lär utvisa detta.

Helgen är ganska speckad ändå. Imorgon ska jag ner till stan med familjen och kolla på stad i ljus tror jag, sen ska vi äta god middag. På kvällen ska nog jag och Erica ses och bara kolla någon film elr nått. Lördag ska jag äntligen träffa busfierna. Ska bli superkul. Sen är det ju långhelg även denna helg så. Sova kan man ju alltid göra det är ju aldrig fel liksom att bara drömma sig bort lite. Ne nu ska jag kila.

Cya Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0