Trollkarlen

2010-11-12 / 14:47:21
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Ja du gumman, jag vet inte riktigt vad du har lyckats åstkomma men min header är ju där så det är ju alltid något. Men på vägen har du lärt dig och trolla också det var en ny variant du, visste jag inte att du kunde vännen. Det var något nytt alltid kul att få veta nya saker om sina kompisar ;)
Så kan det gå i teknikens värld. Därför känner jag att det är så skönt att jag lägger detta problem i mina vänners händer. Nu känner ni er allt lite nervösa va? ;) Ne men jag är tacksam för hjälpen, Rebecca även känd som kodkvinnan ska se om hon kan ordna tillbaka det ikväll. Det vore bussigt av henne.

Kvällen kommer spenderas med min underbara vän Johanna, åh vad jag längtar. Vi ska stoppa i oss onyttigheter tänkte vi och bara njuta av varandras sällskap. Ska bli underbart.
Men jag måste städa lite innan det är ju inte så trevligt att ta hit sin kompis och det är skitigt.

"Nothing compares to you"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0