Den mentala styrkan

2010-11-30 / 18:09:13
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Oj! Det var en dålig uppdatering, förlåt. Ska försöka bli bättre lovar.
Det sista har varit lite turbulent kan man väl säga. Mådde inte alls bra förra veckan vet inte var det var som hände med mig egentligen. Frossa, tårar och smärta ungefär. Mamma och jag har kommit fram till att jag kanske är utbränd, jag tar det ju aldrig lugnt längre om man säger så vilket är en omställning som jag gillar men kroppen är nog inte van vid den. Så jag gick hem torsdag eftermiddag och var även hemma fredag. Ibland kan jag fråga mig själv varför jag valde samhäll eftersom att jag ändå visste att det skulle bli tufft men jag trodde kanske inte att det skulle bli så tufft. Egentligen kanske det inte är så tufft men mentalt är det tufft pågrund av kraven jag sätter på mig själv, när man ser alla andra lyckas så vill man ju själv vara en av dem elr är det inte så? I alla fall jag kanske inte ska ha så höga krav på mig själv utan lita på mig själv och veta att jag kan, jag vet att jag kan klara det här puscha mig själv det kanske är ett sätt att bli mentalt stark. Vad vet jag? En ny metod att testa kanske.. Som idag så fick jag tillbaka svenskan och blev riktigt nöjd med resultatet och även matten där jag hoppa i taket av glädje och jag trodde inte det var sant rent ut sagt..Sen kom ju även naturkunskapen som jag blev nöjd med för det var vad jag hade ställt in mig på men där är ett sådant exempel där man ser alla andra skrika av lycka för att det fick mvg och man själv kanske sitter där och är nöjd för vad man själv har prestreat då blir man som ledsen och ställer sig själv frågan hur kan jag vara nöjd med det här? Det kanske är så att man mentalt ska ställa in sig på sin nivå och låta andra vara på sin för egentligen är det ju bara dig själv du tävlar med!!


Det där skulle bli en kort inledning men det gick inte så bra sorry ;)
Måndag och Tisdag har ängnats till plugg känner mig extremt duktig faktiskt. Inlämmningen i samhäll har jag gjort klart alla argumenten i så nu tänkte jag faktiskt samla inspiration till den del med mina egna åsikter via att spela sims, blev nämligen så himla sugen på detta :) Vi ses och hörs! Vem vet det kanske blir ett kvällsinlägg.

Cya Anna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0