wops!

2010-11-11 / 21:04:29
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer



hejhej!
my name is sofia, jag kan hittas på "louiseochsofia.blogg.se" 
men kan även nämnas som flickan som pajade den här bloggens framsida. 
Känner mig väldigt stolt(eller inte). Just nu skulle jag behöva någon som kan det här med "designer/stilmallar" bättre än jag kan? Kanske Louise, johanna...eller någon annan vänlig själ där ute?
Någon som kan rädda framsidan från att ruttna och börja lukta illa. Och helst innan Anna ser det här.
Ärsligt talat... jag skäms!
snälla ring mig om ni kan lösa det här lilla problemet eller släng in en kommentar där nere.
Och fråga mig inte varför jag försökte, för jag har ingen aning.

Men.. vem använder den där menyn till vänster "som jag lyckats trolla bort" ?
Ingen.. eller hur :) ?


Snart är det jul och det är kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0