Hösten

2010-10-31 / 14:31:15
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Hösten är härlig tycker jag. Bara kunna vara med vänner äta lite god mat. Ha på sig leggings och en stor stickad tröja oh det är underbart! Eller så kan man göra som jag gjorde idag, var ute en sväng med lillbrorsan. Var riktigt mysigt.


Gårkvällen var den bästa på länge. Med Rebecka, Evelina, Erica, Caroline & Karin så drog vi oss mot Benidorm var nog där vi halv sju och var hemma kvart över tio. Blev några timmar men jag hade jättetrevligt med mycket snack & skratt. Dagen kommer spenderas med dessa människor också, vi ska till kyrkan och titta på vår kära vän Erica som ska vara med i en musikal där. Blir mysigt. Sen så pratades det om att vi skulle ses ikväll med men min kära mor ville spendera lite tid med mig med så jag vet inte. Känner att det skulle vara mysigt att vara lite med mamsen med, blir ju inte allt för ofta nu mera.

Ps: Renoveringen flyter på som på räls jag har numera ett grått rum. Oh jag är så glad äntligen, som jag har tjatat på detta. Men min kära far står nu och målar andra varvet :D Imorgon bär det av till ikea. Yeah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0