Utöver det vanliga!

2010-10-27 / 19:57:20
Kategori: Allmänt - 1 Kommentarer
Jag tror brorsan har gått och blivit helt knäpp. Totalt, något stämmer ju inte i alla fall. Han brukar inte vara ute och springa (han anser att han inte behöver det för att han redan är tränad) och han brukar absolut inte göra sittups elr armhävningar en vanlig vardagskväll. Men gissa, vad ni tror inte han gör just nu, bara femti till låter det här i mitt rum. Jag är i chock börjar fundera på om något inte står rätt till här alltså. Hans citat nyss var "undra hur lång tid det tar att få sexpack?" jag menar hallå... aja sånt kan livet vara det är väl meningen att man ska bli lite knäpp ibland och göra saker utöver det vanliga. Detta är i alla fall ett sådant exempel.

PS: Min kära vän Johanna ska hjälpa mig med design, känner att ska man nu ändå ge sig in i detta så kan man ju göra det seröst ifrån början. Så bloggen blir lite roligare snart ;)

Cya Anna!

Kommentarer
Postat av: grodanmedsvans(sofiejacobsson)

hahaha min bror är ute och springer nu:P men så trännade han ju när han hoppade runt med benet gipsat också(jag var tvungen att rulla runt vikterna)så vänta och se anna!:p

Påtal om tränning vem var det som inte vilade sin fot idag?....

Kul att du har börjat blogga :)

2010-10-28 / 16:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0