En underbart lov så länge

2011-04-20 / 13:14:42
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
En härlig morgon i hemmets vrå har det varit. Det bärde av mot Stallsiken och Skokanonen. Fick ett par vita converse av mamma och pappa. THANKS!
Nu snart ska jag åka iväg på picknick med fina vänner. Blir nog en bra eftermiddag, sen ska jag hem för att möblera om här i hemmet. (Tror jag i alla fall)

Igår kväll var jag ju som sagt hos Eve. Det var mysigt. Bara hon och jag. Det blev prat om allt möjligt, oerhört god glass & popcorn. Även en film fast vi var dock inte så insatta i den. Det blev en väldigt bra kväll med oerhört trevligt sällskap.

Som sagt lovet leker vidare och jag trivs som en fisk i vattnet.

Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0