Happy face

2011-04-13 / 21:00:41
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Lov om två dagar. YEEES!! Lovely. Har börjat planera lite. Igår ringde nämligen jag min faster och frågade om vi fick komma förbi en sväng och hälsa på de och lillgrabben. Dock är han ju inte så liten längre det är nog bäst att storkusinen vaknar upp nu och ser det. Fast jag får ju snart en liten till att mysa lite med. hihi. Jag gillar småbarn helt enkelt. Särskilt mina söta kusiner. För mina bröder är ju inte små längre. Den ena är liksom över 1,80 och den andra typ 1,40. Ja inga småbarn helt enkelt, plus att man kan inte gosa med de lika mkt.

Lånade en bild från fasters blogg. Hur söt är han liksom inte??

Som sagt på fredag är det prov så det har jag pluggat till idag plus att Linda ringde så det blev ett break i läxläsningen i två timmar typ inte mig emot. Återgick till plugget, hjälpte mamma lite, åt väldigt god mat och nyss fick jag i mig en väldigt smarrig glass. Inte helt fel. Nu bär det av mot sängen för lite skönläsningen. Taggar även för långdag imorgon. 8-16. yeah. NOT!

Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0