Happy face

2011-04-03 / 14:47:44
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Söndag är dagen då man brukar vara lite smådepp för att jobb och skola väntar dagen därpå men idag är jag faktikst oerhört glad. Startade morgonen ganska tidigt för att plugga. Gjorde detta och det kändes underbart att ha det gjort. Duschade och gjorde mig i ordning för lite festligheter. För nu ska min brorsa firas. Hela femton år blir han på tisdag så idag kommer släkten Hermansson/Degerman hit. Trevligt trevligt. Brukar sluta väldigt bra. Tycker om att umgås med min familj/släkt. Det är trevligt. Vet ju även att det finns massa gottigt ;)
Nu dimpade det visst in folk bäst att jag visar mig trevlig.

Cya Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0