Milda makter

2011-04-25 / 15:47:38
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Rubriken beskirver i stort sett allt just nu. Vädret är helt underbart. Natten blev ett äventyr utan dess like. Jag har tre snygga killar i bar överkropp på min tennisplan precis utanför mitt hus. Yummie säger jag!! Grillning står på schemat idag och min kusin Marlon dyker upp om en stund. Kort sammanfattning livet leker!♥ 

Om man skulle försöka sammanfatta gårdagen då. Drog upp till Eve på eftermiddagen, där blev det grillning med hennes familj och en specialefterrätt alá Blom. Väldigt mysigt och trevligt. Vi drog ner till mig och Johanna kom senare. Vi bestämde oss för en cykeltur. Det rullade in mot staden, vidare mot Havstena för att sedan möta upp Adam. Vi bestämde oss för att sätta kurs mot Dälderna och Karins hus. Det blev en trevlig liten pratstund för att sedan rulla hem igen. Allt var lugnt och stilla tills vi hade släppt av Adam. Det var då det stora äventyret börja. Johannas polare susar förbi i en Volvo då vi cyklar lugnt och stilla. Det slutar med att vi inte cyklar lugnt och stilla utan väldigt fort in i villa områden för att gömma oss. Detta hjälper dock inte så vi kör tvärs över gräsmattan och bakom mitt hus. Jag beger mig in för att se Eve och Johanna cykla iväg klurandes på vilken väg de ska åka hem.
Jag går in och ringer Eve där jag får höra att de står utanför och snackar med Johanna.  Jag själv försöker lugna mig och somnar vid halv tre.
Kvällen lär utan tvekan gå till historien. En helt underbar kväll tillsammans med underbara vänner ute i natten på äventyr. Precis så som tonårslivet ska vara. Lite spänning i det hela skadar liksom inte heller.

Sov till halv tio i morse medvetet så att jag ska kunna somna ikväll. Vid halv ett cirka mötte jag upp Eve och Johanna för att ta en promenad. Solen värmde väldigt skönt och Eve bjöd sina vänner på glass. Man tackar man tackar.
Resten av dagen ska jag njuta av den sista lovdagen tillsammans med min familj. Ska försöka att plugga lite också. Men det lockar inte överhuvudtaget!

Cya Anna!

En bild som jag tog i måndags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0