Onsdag

2011-04-27 / 21:19:06
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Opps här gick statusen uppåt! Kan de ha med de förra inlägget att göra. Trevligt säger jag då! Besökare=glad anna!
Dagen har varit relativt lugn, sovmorgon till 14.10 dock befann jag mig på rehab klockan 9.00 duktig som jag var. Sen blev den en lugn och skön morgon, dammsög åt mamma och pappa. Skulle påbörjat min svenska inlämmning men jag fastna framför one tree hill istället. Fick äta lunch hemma idag och slapp den äckliga skolmaten! Det bärde av på en lektion och hem igen. I eftermiddag har jag fått klart min inlämmning i svenska det är vad jag har orkat med och vet ni vad, jag är nöjd.
Nu ikväll har jag varit ute och gått med Erica. Det var otroligt mysigt, gick upp i gamla Hentorp lite sen hamnade vi på en bänk. Mkt trevligt. Gillar dig! ♥
Nu har jag faktiskt tänkt att gå och lägga mig för imorgon mina vänner är det kursprov i tyska! PANIK! Så därför tänkte jag göra mitt bästa för att ha en utvilad hjärna imorgon.

Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0