Rekommendation

2011-04-03 / 17:32:41
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Kalaset är över. Det var mysigt och kul men kan medge att jag inte är van vid alla småkusiner. Men det är kul någon gång ibland. Nästa gång blir brorsans konfirmation. The big day.
Eftersom att jag pluggade i morse så tänkte jag njuta av söndagen lite. Bröderna och jag slår på en film och myser lite. Sen ikväll är det ju Stockholm-Båstad. Gillar den serien.
Kan även rekommendera er att titta på Grey's anatomy. Åhh jag älskar den serien. Funderar starkt på att köpa boxarna. Det är det bästa som finns. Häromdagen kom det ut ett musikinspirerat program. Trodde aldrig att jag skulle sluta gråta. En sjukt bra serie!!

Cya Anna!

Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0