Reser iväg

2011-04-16 / 10:41:23
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Lördag, lov och en sovmorgon på det. Kan livet blir så himla mkt bättre? Nja inte direkt.
Igår var jag som sagt hos farfar på kvällen, kom hem lite efter nio, Johanna kommer ner och stannar till halv tolv. Mysigt var det allt. Bara prata om allt och inget. Du är en väldigt fin tjej och jag tycker om dig väldigt mkt!<3 Idag nu så har morgonen varit väldigt lugn. Ska sätta igång att städa mitt rum nu och sen bär det faktikskt av till mormor i natt för att umgås lite med henne. Var bra länge sen sist och vad passar bättre än när alla kompisar i stort sett inte är på hemmplan denna helg. Bäst att ta tillfället i akt liksom. Så ni kommer inte höra något från mig förens imorgon kväll troligen! Ni får ha det så bra så länge!

Cya Anna!

Jag och Johanna i vårat normala skick när vi är med varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0