Skärtorsdagen

2011-04-21 / 14:01:02
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Första påskdagen är här. Känns väldigt konstigt på något sätt men ändå sådär mysigt. Att umgås med nära och kära. Bara njuta av varandras sällskap, det har jag i alla fall tänkt att göra. För på påskafton åker vi iväg till Linda med familj. Ska bli oerhört trevligt.

Idag var det hyfsad tidig uppgång då jag skulle till rehab halv tio. Cyklade dit och hem, cyklade även där, plus att jag gjorde alla mina övningar så nu känns det kan jag säga men det är väldigt skönt. Idag jobbar mamma och grabbarna drog iväg till golfbanan nyss. Så jag tänkte ställa mig och baka något smarrigt till ikväll, för ikväll så ska grillen invigas. Vi har grillat tidigare i år men på elgrillen så nu ska den andra grillen användas. Mums fillibabba.

Tänkte slänga upp en bild på kakan sen så håll utkik.

Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0