There's a place for us

2011-04-17 / 22:28:36
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Hemma igen. Eller det har jag varit nu i några timmar men har inte riktigt orka blogga. Som sagt sov hos mormor inatt. Det var mysigt och framför allt skönt att få lite miljöombyte. Vi åt god mat, spela spel och kollade på en väldigt bra svensk film. Himlens hjärta hette den. Värd att ta en titt på. Idag kom familjen och hämtade upp mig och mormor och det bärde ut på picknick i Hornborga traktena. Det var mysigt. Gillar att åka bil, det känns så fritt på något sätt. Resten av dagen har jag tagit det lugnt och njutit av att det är lov imorgon och inte skola.

Ska nu kila mot säng snart för att läsa min bok. 14 år till salu. Började läsa den igår, var tvungen att stanna lite mitt i. Usch vad hemskt. En bok som alla borde läsa. Även killar.

Imorgon bär det av till min kusin. Längtar! :)

Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0