Tänk om...

2011-04-07 / 15:59:19
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
En halvdan dag idag. Trött, hängig, allmänt slö helt enkelt. Dessutom så har mitt knä börjat krångla. Låret hänger inte med och allt blir bara fel. Usch. Gillar ej denna dagen. Funderar starkt på att lägga mig en stund och vila och sen plugga för just nu orkar jag bara inte. Varför händer allt mig? Det är som att jag måste ramla varje år och göra något med något ben i kroppen. Det räcker nu för jag orkar skön inte med mer skador. Det här tar knäcken på mig. Att hålla på och rehabliteras hela tiden det är inte kul om ni tror det och den värsta tanken är att tänk om jag får ha det så här för resten av mitt liv? Jag menar många får men för livet efter detta. Jag vill bara kunna leva som vanligt jag önskar så himla mycket att jag fick vrida tillbaka klockan och inte åka med till slamombacken den dagen, för ärligt talat så övervägde jag det på morgonen men bestämmde mig för att åka med men tänk om jag hade valt att stanna hemma. Tänk om....  
Men nu går det inte och livet tog denna vändningen och förmodligen så finns det någon mening i det med men den meningen gillar inte jag i alla fall.

Helgen ser ut att bli perfekt. I morgon drar vi hem till fina Carro och myser. Åhh jag längtar så himla mycket. Hela gänget samlat igen, myskläder, skratt, god mat och bara va. Det är ju det vi är bäst på. Att umgås och bara va. Blir toppen. På lördag så spelar brorsan match för första gången i år. Så Erica och jag inhandlar en picknick och promenerar dit upp. Blir nog mysigt. Resten är inte planerad vem vet kanske blir en heldag med Ericabruden?

Ne nu är det bäst att göra något vettigt.

Cya Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0