NY DATOR

2011-08-29 / 20:21:20
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer

Helgen var suverän, dagen har varit suverän livet är helt enkelt underbart!!!! Helgen har bestått av matfestivalen, kompisar, pizza, mys, och helknäppa saker som var sjukt roliga. Ni som var med vet vad jag talar om. Det var nog en av de bästa helgerna på länge. Igår var de söndag och nu när skolan är igång igen innebär det vilodag tillsammans med plugg hur det går till det vet jag egentligen inte men man kan slöplugga.

Idag skola och vi fick äntligen datorer som vi har väntat på i ett år och detta är faktiskt mitt första inlägg på den. Vi trodde först inte att de skulle gå att vara inne på nätet hemma men det löste pappa finemang när han kom hem. Pappor är riktigt bra att ha ibland eller alltid skulle jag vilja säga!

Efter plugg i eftermiddag så blir det nu robinson med blåbärsmuffins som mormor bakat!

Cya Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0