2011-12-10

2011-12-10 / 12:49:28
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Helgen är här. Är jättetrött idag och går runt som en zombie här hemma ungefär. Tog mig en sovmorgon som kunde blivit längre om inte mormor bestämde sig för att ringa sjukt tidigt. Jaja, får vila resten av dagen. Har kollat på idolfinalen som gick igår, städat och pluggat lite nu inför FN-mötet på måndag. Är faktiskt lite nervös mest för vad man ska få för frågor och bli helt stum. Men det kommer nog gå bra. Ska fortsätta plugga lite och sen blir det en lugn kväll hemma med killarna tror jag. Har ingen aning om vad vi ska hitta på men en filmkväll tycker jag låter bra.
Igår så var det skolan som gällde, sen så tog jag och Erica en oboy på rådhuset och min bror kom sen och slog sig ner. Efter det mötte jag och Erik upp familjen för att hjälpa Oskar med julklappar. Efter det blev det bio med Erica-one day. Den var bra men lite rörig och sen gillade jag inte riktigt slutet men överlag var den helt klart värd att se. Vi drog oss hem hit och körde lite fredags mys tillsammans med Chandler och Joey mf och julknäck.  En toppenkvällen med mycket skratt.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0