Allt är inte lätt

2011-12-15 / 19:55:15
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
15 decemeber och den årliga dansdagen är över. Puh. Kom hem lite efter fyra och var jättetrött. Vet ni vad jag gjorde då med den stressade familj som jag hade, jo jag började tvätta. Kände mig duktig, nackdelen var att mamma insåg att jag kan tvätta så nu lär jag få sköta den biten. Men jag har även pluggat och skrikit på en bror som inte lyssnar. Till slut förstod han att det var jobbigt för mig när han inte lyssna så han sluta. Ibland är det inte lätt, särskilt inte då mamma, pappa och Erik gick alla tre på samma gång. Då tyckte jag synd om mig själv och böla lite. Jag anser mig nu klar med plugget för idag och ska krypa ner i soffan med en bra film och ngt smarrigt. Måste höja självkänslan. Att vara själv hemma är inte alltid lätt...
Jag längtar efter ett visst antal personer väldigt mycket... jag längtar till jul då jag får träffa många av dem.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0