Dan före dopparedan

2011-12-23 / 21:48:25
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Dagen har varit jättemysig trots sina tvister. Alla tre syskon har vart hos mormor, erik och jag gjorde lite ärenden åt mamma och pappa på elins och milda matilda säger jag bara. Vilken röra och vad folk det var. Sen åt vi lunch hos mormor och myste, maria anslöt sig och julmyset fortsatte. Nu sitter familjen och spelar bingolotto, oskar la sig tidigt. Kommentaren löd "desto fortare blir det julafton". Har även försökt installera mammas iphone och det var verkligen inte min grej, usch! Nu ska jag återgå till familjen, om vi inte hörs imorgon god jul på er alla mina bloggläsare och njut nu av julen! För det ska jag göra tillsammans med nära och kära.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0