God fortsättning

2011-12-25 / 13:20:54
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Hej på er alla!
Gör ett snabbt inlägg innan vi åker hem till farmor. Julafton igår blev jättelyckad och jag hade verkligen en toppendag med släkten. Morgonen startade med en skattjakt som fick sitt slut med att jag och familjen åker till grekland i augusti. Var även i kyrkan på morgonen och lyssnade på Erica då hon sjöng. Mamma grät och jag ryste. Sen fortsatte julfirandet, mormor kom och så gjorde även min morbror med familj. Någon timma senare kom min farfar med sambo och julfirandet tog sin början. Julbord, julmust, julgodis och julklappar. På kvällen låg vi utslagna på soffan. Det blev många julklappar och detta känns som den bästa julen. Utlandssemstern toppar allt!
Idag har vi tatt en promenad hela familjen och nu åker vi och umgås med alla mina andra kusiner. Full rulle med andra ord. Men å så kul. Bilder kommer ngn annan dag.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0