Homie

2011-12-08 / 20:37:36
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Har haft en helmysig dag. Skolan var oehört omotiverande i morse men det gick bra trots allt. Åkte och hämta lillebrorsan, när ens lillebror kommer springande mot en eller lyser upp med ett leende när man hämtar honom så inser man att man är en oerhört bra syster. Eller hur? Då måste man ju gjort något rätt. Efter en stund så insåg jag och Erica att man behöver förhöra varandra på svenskan så jag knallade iväg i kylan och förhöret gick finemang! Hem kom jag till min fina familj och mina fina kusiner. Alla var på glatt humör, vi åt god mat, busade och myste framför handbollen. Nu har de åkte iväg med faster och farbror för att sova och jag har nattat min lillebror. Känner mig lite som en hemmafru typ. Bådar inte gott för min framtid om mina kompisar nu ska få rätt.
Resten av kvällen blir det lite tv-tittande och svenska. Imorgon kilar jag iväg på talangjakt innan skolan, Oskars klass ska köra Herreys klassiker i guldstövlar! Efter det blir det skola, julklappsshopping och bio på kvällen med underbara vänner! Jag längtar till helg!
Cya Anna!
Sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0