Love of mine

2011-12-30 / 15:59:33
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Jullovet springer förbi känns det som. Men jag har hunnit med mycket. Igår var en dag full av aktiviteter, först var mina kusiner här. Erica och Evelina var även här likaså mormor. Så huset fullt. Med kusnierna busade vi, pusslade, åt mat och fika. Sen satte vi igång det omtalade macaronesbaket. Det som alla säger är så svårt, var inte så svårt. Trots att jag hade gett upp innan ungefär så lyckades vi, med vi menas jag, eve och erica.
Många blev dem (bara ngr på korten) och det ser verkligen ut som riktiga.
Idag har jag handlat med tjejerna och vart på Alvin och gänget 3. Den var faktiskt bra och rolig. Resten av dagen kommer jag spendera hemma och ladda inför nyår.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0