Njut

2011-12-02 / 17:23:45
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Äntligen helg! Ska njuta utav den. Det blev som jag skrev igår en kort dag i skolan idag. Efter gick jag och Eve ner på stan och jag fixade två julklappar med hjälp av Erik och Eve. En till mamma och pappa och sen innan Erik kom så fixade jag hans med. Känns skönt att vara en bit på vägen. Jag hittade mig även en klänning på H&M, så klädesplagget till jul är nu fixat.
Resten av dagen har jag hjälpt pappa hemma och fixat lite. Bland annat har jag slagit in paket och fixat med min bok jag fick i present, fanns lite grejer att föra in där. Nu blir det chill och sen bär det av mot Erica ikväll. Ska kolla film och mysa med henne och Eve. Ska bli jättemysigt och skönt att köra på en lugn kväll.
Kommer även att ske en förändring här på bloggen, men den får ni se senare då min oerhört snälla vän ska hjälpa mig!
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0