Seasons will change

2011-12-12 / 16:05:46
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Dagen har varit bra och ytterligare två saker är avbockade. Samhällsmötet är över och det gick jättebra så det känns skönt. Åkte buss hem med Eve och Johanna. Eve, satte skräcken i mig att Johanna hade förlovat sig. Hon hade nämligen en ring på vänsterfingret och då hon har pojkvän så blev lite oroliga. Det är inte det att du inte du får förlova dig, för självklart får du det men det kanske är i lite tidigt stadium. Men vill du så står jag bakom dig.
Sen har jag pluggat och håller på än, väntar på mat är vrålhungrig. Ikväll blir det lucia.
Har fått lära mig lite nya budskap de senaste:
"You can't hurry love, no you just have to wait, she say love will come easy it's a game of give and take"
"Relax, take it easy"

Ja vad ska man säga, de har hjälpt mig lite i alla fall! Nu åter till plugget, ikväll luciafirande och imorgon med.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0