Studiedag

2011-12-07 / 11:15:01
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Studiedag idag! Vilket glädjer mig oerhört mycket, det finns en hel del att göra så kan ju passa på idag. I vilket fall som helst tog jag mig en sovmorgon som jag tyckte att jag var värd och sen hade mamma och pappa fixat en god frukost. Känns lite som lill-lördag.
Annars så är det bra. Den lilla snön som hade fallit har nu blivit mer vilket glädjer mig. Språkprovet nästa vecka försvann, det medförde att en sten från mitt bröst lätta.
Imorgon kommer mina kusiner hit, så det blir snabbt hem och plugga och sen busa/mysa med dem när de kommer.
Livet är bra trots alla måsten man har! Man får försöka se det från den ljusa sidan.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0