Wonderful

2011-12-01 / 22:03:24
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Första kvällen på November blev allt riktigt bra. Johanna kom hit kring sextiden. Vi har fikat, mamma hade köpt med sig Frödingkladdkaka med pepparkaksmak hem den var faktiskt helt okey. Vi har pratat om allt mellan himmel och jord och helt plötsligt så kändes torsdagskvällen inte så mörk och tråkig. Tänk vad en fin kan pigga upp vardagen. Jag har ju turen att ha flera stycken som gör det varje dag för mig!♥
Annars har dagen varit bra, första sessionen i FN-mötet är avklarat och Brasilien regerade. Inte jag då jag knappt har ngn röst men Erica skötte det grymt bra! Det är ett oerhört intressant arbetssätt och man lär sig väldigt mkt. Imorgon så blir det sovmorgon och sen en kort dag i skolan. Sen på kvällen ska jag mysa med tjejerna. Resten av helgen så blir det troligtvis fotboll.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0