At Eve:s House

2011-02-12 / 17:30:26
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Lördagskvällen står snart vid min dörr. Ser ut att bli en helt underbar kväll tillsammans med underbara vänner. En sån där kväll som man kommer att minnas sen. Ikväll ska nämligen min kära vän Evelina bjuda oss på middag och annat smått och gott. Just nu så sitter jag hos Eve. Har nämligen varit här en stund för att hjälpa henne med matlagningen. Det luktar så himla gott så att magen börjar kurra lite extra ;) Hon är allt fin den där tjejen som står bredvid mig och tar några toner när hon lagar mat. I like you!  <3 Ikväll kommer jag att spendera natten här. Blir mysigt och trevligt.
Innan jag kom till Eve idag så har jag varit på stan med mamma och mina bröder. Mamma och jag skulle hitta jeans och det gick ju som det gick. Mamma hitta men inte jag. Jag blev bara ledsen och arg. Så nu jäklar nu ska fettet brinna!! Det gjorde det också direkt då jag kom hem i stort sett tog lite soppa innan bara. Jag har nu bestämt mig för att jag ska träna en halvtimma varje dag. Vissa dagar kan jag träna på gymmet och vissa hemma på bandet. Det är mitt löfte. Så i veckan nu när det är lov så ska jag försöka komma in i lite nyttiga rutiner.
Nu ska jag hjälpa Eve med maten innan de andra anländer!
Cya Anna!

Titta vad jag hitta för fin tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0