Dagen innan

2011-02-20 / 15:18:54
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Dagen innan skola. Usch. Grejen är att när jag väl kommer iväg imorgon då kommer jag ändå tycka att det är okej. Det ska bli kul att träffa alla igen men sen resten det kan vi skita i. Just nu känner jag bara för att ha ledigt en vecka till, sova, slappa. Fast det har jag gjort den här veckan med men jag skulle lätt kunna göra det lite till!

Igår som sagt så var jag på 40-års fest. Det var helt okej. God mat och roliga kusiner. Idag så gick jag upp i hyfsad tid så att jag kan sova ikväll. Det vill säga att jag var uppe vid tio och vid gymmet tjugo över tolv. Då kan man fråga sig vad jag gjorde i två timmar därimellan. Jo det var skidor på TV så där satt jag fastklistrad. Sen åkte jag och mamma och träna. Vi blev sjukt hungriga så hem och slänga ihop käk. Pasta och köttfärssås. Mumma.

Resten av denna dag ska jag läsa ut boken "Ett öga rött" jag ska kolla film och bara njuta av den sista dagen på lovet. Summering av lovet blir mycket bra. Varit med kompisar och bara njutit. Även spenderat tid med familjen. Imorgon återgår vi till det vanliga livet.

Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0