Fredag och lov

2011-02-11 / 16:30:49
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Lovet är nu här. Grymt skönt och det bästa med det är att jag bara behöver läsa en bok. MEN jag tycker synd om alla mina vänner därute som har lyckats att få allt efter lovet. Jag unnar er inte men någonstans inom mig så känns det som att ni kommer klara det!! För vilka var det som sa att matten inte hade gått så bra som ni trodde och vips så sitter ni där med toppbetyg allihopa. SÅ ni kommer fixa det.
Idag efter skolan så mötte jag upp min mor och vi gick vidare mot gymmet vilket var grymt skönt men nu är jag helt mör i hela kroppen. Behöver mat och det ska jag få hos min mormor idag. Det ska bli riktigt mysigt faktiskt att hela familjen ska åka iväg och göra något.
Imorgon ska jag hem till eve för att umgås med de "underbara" som vi alla nu verkar säga ;) Jag kommer även att spendera natten där. För feg för att gå hem själv. Men sen tyckte jag även att det kunde vara lite mysigt. 
Ska även hinna med en sväng till stan med mamma. Det blir mysigt det.

Nu behöver jag lite protein annars kommer jag tuppa av här.

Cya Anna!

The Girls!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0