Inte som planerat

2011-02-16 / 19:46:55
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Dagen blev inte som planerad. Den började bra och att flöt på enligt planerat men sen så gick det i brak. Min dag var planerad så att jag skulle träna och ha instruktör och det hade jag och det visa sig att jag har muskler och en grund där inne någon stans det trodde jag inte alls. Så nu ska jag köra 110% sen skulle jag hem till mormor med Oskar och så blev det sen började värken komma och den försvann inte. Åkte hem och somna. Yr och illamående. Så hela min eftermiddag förstördes. Jag som skulle åka hem til Josse och ha kul med tjejerna. Det gick ju inte bra alls. Jag blir så arg en gång i månaden, en dag ska detta ske. Just idag. Varför?!! Jaja.. Hela eftermiddagen spenderades hemma. titta på beck, sov. Nu ikväll ska ja se på "Ghosts of a girlfriends past". Den jag la ut en bild på häromdagen. Tänkte ju att jag skulle se den då men det gick inte så bra. Så ikväll ligger jag bänkad i soffan. Imorgon har jag tänkt att jag ska hitta på något kul. Men först är det starka order om städning och sen måste jag till rehab. Måste åka själv. Så jag tänkte se om det fanns någon fin själ där ute som har lust att joina mig?? Typ några av mina älskade tjejkompisar. Please?? :)

Har inte så mkt mer att säga mer att jag är en efterbliven kusin som inte har vetat om att sin kära kusin Felicia har kille. Hallå Anna jorden anropar. Nu är det dags att vakna. Det var tur att jag kom på det i alla fall ;)

Cya Anna!

Kolla vad jag hitta! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0