Ländryggen

2011-02-04 / 15:39:02
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Hej på er!

Idag fick jag komma till rehab eftersom att det var fel på tid igår..Jag var helt skräckslagen innan, livrädd för vad de skulle säga. Han klämde och tryckte och jag är inte så bra på att ge direkta svar men det var jag nu tvungen till. Han kom fram till att min ländrygg inte har det så bra och att jag är fruktansvärt svankig. Så nu har jag fått övingar. Så nu sjutton ska ja göra dem. För jag vill bli bra!! Men som sagt var det kunde ju ta sin lilla tid. Försöker nämligen sitta här på stolen utan att svanka (har en riskudde på huvudet så att jag ska försöka att hålla mig rak) och ni fattar inte hur ont det gör. Det är även komplicerat. Så nu när mina kära kompanjoner snart kommer så lär de få sitta och skriva, jag står. Ikväll ska jag försöka glömma smärtan och njuta av mina vänner. Var och handla igår allt för deras ära. Titta vad snäll jag är :) 

Ne nu kan jag inte sitta ner. Ska ta mediciner innan de andra kommer!!
Såg nyss ett inlägg från erica på fb aw jag gillar dig starkt gumman!! <33

Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0