Livet leker

2011-02-17 / 12:55:29
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Jag fattar ingenting. Min statistik går uppåt och uppåt för varje dag. Herrejösses. Hur kul som helst. Det måste ju innebära att det finns några själar därute som tycker det är kul att läsa denna blogg! :) Väldigt trevligt måste jag säga. Idag tog jag sovmorgon och jag ska få be att tala om att det var UNDERBART! Sen blev det en lugn och skön frukost och efter detta kom jag och Erik på vad vi hade lovat våra föräldrar. Jo att vi skulle städa. Aj då. Så vi tänkte att vi kunde skjuta fram det tills imorgon men då kom vi på att det gick inte heller eftersom att då ska vi hitta på något kul med pappa. Så det var bara att ta tag i det vi lovat. Damma och dammsugning. Check! Pappa kom hem och tacka för hjälpen och var riktigt glad. Då kan man känna att man gjort dagens goda gärning då ens föräldrar kan få den hjälpen ibland och innan kan det känns hemskt men efter underbart.
Nå väl idag har jag tid på rehab och jag är nervös för vad det vet jag inte. Det var som mamma sa igår du mår bättre du har gjort övningarna men det är ändå den där nervositeten i kroppen. En person som är bra på att lugna mig är Erica Hernant. Så denna dam har erbjudit sig att hänga med mig. Du är väldigt snäll du. Så om en stund smiter jag över dit och sen åker vi inte till stan.
Kvällen har jag tänkt att spendera med henne och då har jag bestämt att vi ska bege oss upp till vår kära vän Johanna som kan behöva sin godingar lite extra just nu!<3 Jag ska krama om henne och skratta lite med henne. Det ska jag göra med Erica med. För idag är en dag som jag på något sätt känner mig lite extra glad. Jag är nöjd med allt finns inget att klaga på. Livet är allt bra ibland.

Oj det blev långt detta men det sista är nog det enda vettiga. ;) För att göra det lite roligare kanske jag kan hitta någon fin bild.

Cya Anna!

Johanna titta vad jag hitta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0